Boj je základom Ikariamu. Je dôležité získať cit pre priebeh bitky, tak pre posúdenie nepriateľských jednotiek. Doteraz v mnohých webových strategických hrách bitka skončí skôr ako začala. Dvaja hráči stoja proti sebe so svojimi armádami a potom už sa len spočíta, kto vyhrá. Nie tak v Ikariamu!
V bitke Ikariamu prebieha niekoľko `bojových kôl` medzi ktorými je stanovený časový úsek. Prvé bojové kolo je dokončené hneď čo prvé nepriateľské jednotky dorazia, ostatné kola nasledujú po 20 minútových intervaloch, ktoré pokračujú až kým jedna zo strán nedosiahne víťazstvo. Počas týchto bojových kol môžu obe strany poslať do prebiehajúcej bitky svoje posily, privolať spojeneckú armádu alebo dať armáde príkaz sa stiahnuť z bitky.
Hráč ktorý je v prvom kole v nevýhode môže ešte vyhrať s trochou pomoci. Ak druhej strane dôjde munície počas piateho bojového kola a nová dodávka munície nedorazí, bitku prehraje. Hráči môžu tiež zmeniť svojich spojencov počas bitky alebo môžu náhle prejsť na druhú stranu. Nič nie je nemožné!
Táto kapitola (môžete zobraziť alebo vybrať jednotlivé položky v ľavej časti menu!) Načrtáva pravidlá strát v bitkách na oboch stranách. Prečítajte si tieto pravidlá ak sa chcete dozvedieť o jednotkách viac a čo dokážu pre svoju armádu urobiť.
Aby to bolo jednoduchšie: všetko čo sa počas bitky stane nie je náhoda - nič nie je ponechané náhode. Hráč s najlepšiu vojenskú formácií vyhrá bitku.
Ale nezabudnite: čo sa počas vojny stane mimo kola určuje rozdiel medzi víťazstvom a porážkou!
Komentáre
Prehľad komentárov
Zatiaľ nebol vložený žiadny komentár.